2013. június 26., szerda

Sztárfotó

Ehh, nem tudom miért forgatja be, na mind1. w9d4, szívhang rendben. Eleinte megszeppenten kuporgott, de a végén azért odaintegetett. A (mellesleg végtelenül kedves és aranyos) UH-os dokinő szerint nem tetszett neki, hogy megzavartuk a nyugalmát. Körülnézett "kívül is", hogy lakik-e ott valaki, de szerencsére nem.

Viszont ami gebasz, az az, hogy a 12 hetes UH alatt nyaralunk. Vagyis a csak ilyenkor elvégezhető tarkóredő mérést nem lehet mással pótolni, mint magzatvíz minta vétellel. Na még megy a sakkozás meg a könyörgés és egyezkedés, hátha ki tudunk találni valamit, hiszen csak 2-3 napról lenne szó, amennyivel hamarabb kellene vizsgálni. Még nem egyértelmű, hogy lecsúszunk erről, ez majd elválik.

A kisbabánk - hogy Márk szavaival éljek, mert így emlegeti - már 2,7cm hosszú. A belső monológjaimban, amikor gondolatban Péterrel beszélek meg valamit meg folyton úgy ugrik be, hogy a fia így meg a fia úgy. Hát majd elválik :)

2 megjegyzés:

  1. nem annyi, javítottam. Igazad volt. Én is csodálkoztam, amikor ezt véltem látni, de nem gondolkodtam rajta sokat :)))

    VálaszTörlés