2013. június 8., szombat

Honnan tudod?

Ugye tudod, hogy nagyon szeretlek? - kérdeztem M.-t
- Igen - válaszolta magától értetődően
- És honnan tudod? - tettem fel neki a fölöttébb fineszes kérdést, elsődleges szeretetnyelvét kiderítendő
- Látom a szemedben - nézett rám a gyönyörű kék szemecskékkel. Nyilván csöpögősre olvadtam, de nem hagytam magam és felkínáltam néhány alternatívát. No de mégis mit szeretsz a legjobban, ha birkózunk? (fiúknak ez a legtutibb testi érintés egy bizonyos kor fölött), ha ajándékot kapsz vagy ha mondjuk játszunk együtt.
- Mindhárom! - vágta rá, de lebukott, mert a birkózásnál akkorát csillant a szeme, hogy csak na. És azt hiszem az ajándékok még azok, amik számára a szeretet kifejeződései. Kiderült az is, hogy a szóbeli dicséret - amit én magam annyira nagyra értékelek - alig valamit, szinte semmit sem jelent neki. Hát, tegnap is okosabb lettem :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése