2014. február 28., péntek

Márk 6 évesen

20 kg, 111cm és 58cm körbe a mellkasa.
A védőnői vizsgálat szerint mozgása koordinát - a torna is egyre jobban megy neki amúgy, és bár futásban eléggé lemarad a társaitól, azért egyre jobban ügyesedik. Sőt a múltkor olyan klasz táncot levágott itthon, hogy csak lestem
Ábrázolása részletező - engem még mindig műszaki rajzra emlékeztet. Fontos neki, hogy jelezze ki a jó, ki a rossz. Ki a fiú, ki a lány, ki él és ki halott és mondjuk egy lövedék hogyan halad a rajzán. A színek hidegen hagyják, színezni nem szeret, de ha kell tud.
Önállóan öltözik, étkezik, mosakszik - csak kicsit lusta ezekhez az unalmas dolgokhoz :)
Összefüggően, érthetően adja elő gondolatait. Hihetetlen a szókincse és jókat lehet vele beszélgetni,d e csak arról, ami érdekli. Ma pl. szó esett köztünk a vérfertőzésről, de beszélgettünk már a demokráciáról, az Univerzum keletkezéséről, vagy az elektromágnes működéséről. Na jó, ez utóbbinál nem én mondtam el neki a lényeget.

Viselkedése általában kiegyensúlyozott, habár Erik születése láthatóan megviselte, ezt sosem felé vezeti le. Az öccsével mindig hangsúlyosan kedves és elővigyázatos, de mostanában vannak problémáink. És még nem tudom hogy oldjam meg. Érzem, hogy nálam van a dolog nyitja, de valahol elakadok. Na majd meglesz ez is

Nemsokára pedig beiratkozunk az iskolába a b osztályba, ahova két ovis barátja, vagy inkább társa is járni fog. Sajnos a két gyereknek egy harmadik kis zsarnok gyakorlatilag megtiltotta, hogy játszanak vele és amilyen birkák ezt be is tartják. Rossz ezt látni, de engem jobban megviseli, mint őt. Szerencsére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése